29 nov 2014

S'HA FEITO DE NUEY. MAGIA DE LA PALABRA Y DEL SONIDO.


S'ha feito de nuey ye una polita canta de Pepe Lera que amanexié en 1980 y estié publicata en o disco Subordan d'o Grupo d'a Val d'Hecho.


S'ha feito de nuey, tú m'alguardas ya

Lo peito me brinca'n tornarte a besar.

Lo nuestro querer no se crebará

Anque charren muito y te fagan plorar.

Yo no quiero vier güellos de cristal

Mulláus por glarimas que culpa no han.

Escuita muller, dixa de plorar

Yo siempre he estáu tuyo, tú mía has de estar;

Dicen que un querer ye dos no más

Y que ye más fácil ferlo caminar,

cuando l'uno caye, l'otri a devantar...

Cuando l'uno caye, l'otri a devantar...

S'ha feito de nuey, tú m'alguardas ya

Lo peito me brinca... Te quiero besar.
 
 
 
Bi-ha muitas bersións a cuala más pincha dende a de Estopa dica ra de A Ronda de Boltaña.
 
Puedes     ASCUITAR-NE UNA.
 
Por si aprezisas traduzión:

Se ha hecho de noche.
 
Se ha hecho de noche, tu me esperas ya

El pecho me salta al volverte a besar

Nuestro querer no se romperá

Por mucho que hablen y te hagan llorar.

Yo no quiero ver ojos de cristal

Mojados por lágrimas sin culpa.

Escucha mujer, deja de llorar,

Yo siempre he sido tuyo, tú mía has de ser,

Dicen que un querer es solo de dos

Y es mas fácil hacerlo andar

Cuando el uno cae... el otro a levantar

Cuando el uno cae...el otro a levantar

Se ha hecho de noche, tú me esperas ya...

El pecho me salta en volverte a besar.
 
Grupo Val d'Hecho. Google.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¡Gracias por tu comentario! Responderé tan pronto como lo localice.